DAG 9 en 10

Na het ontbijt is Onno richting het kitestrand gegaan om te genieten van zijn laatste dag op Kaapverdië. Hij had zelf gehoopt op meer wind maar heeft toch heerlijk kunnen varen. Ikzelf heb lekker bij het zwembad gelegen, nu en dan een duik nemen en voor de rest boekje lezen en wat te drinken halen bij de bar. Het was allemaal weer uitstekend geregeld.

In de avond hadden we nog bij een restaurant op het resort gereserveerd. Een grill-restaurant waar Onno zijn favoriete eten heeft kunnen nuttigen: KIP. We hebben lekker gegeten en de rosé smaakte ook goed. Een mooie afsluiter van de vakantie.

Terwijl ik dit aan het schrijven ben is dag 10 begonnen. Een beetje onrustig geslapen, vandaag vliegen we terug. Onno heeft zijn wekker om half negen gezet zodat hij nog even kan surfen. Maar als ik nu naar de wind kijk zal dat misschien tegenvallen. Na het ontbijt zal ik nog even bij het zwembad gaan liggen. Om 12 uur moeten we uit onze hotelkamer. Nog even eten voordat we om 12:45 uur een taxi hebben besteld. Ons vliegtuig vertrekt om 15:10 uur. En heb net al via flightradar gezien dat het vliegtuig onderweg deze kant op is. Vanwege 2 uur tijdsverschil is het dan al 5 uur in Nederland. Op Schiphol landen we dan rond 12 uur. Onze auto ophalen op P3 en dan kunnen we lekker naar huis en slapen in ons eigen bedje.

Het was in ieder geval een heerlijke vakantie. Het doel om lekker uit te rusten is geslaagd, even los komen van alles in Nederland is zeker gelukt. Gelukkig gaan we richting Lente en Zomer in Nederland dus dat is lekker. Iedereen weer bedankt voor het volgen en tot de volgende blog!!!